Muller Advocaten B.V.,
KVK: 24393339
Vestigingsnummer: 000020277512
E-mailadres:
Klachtenregeling:
Ons kantoor doet er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u ontevreden bent over een bepaald aspect van onze dienstverlening. In dit document vindt u wat u dan kunt doen.
Interne klachtenregeling:
Wanneer u ontevreden bent over de kwaliteit van onze dienstverlening of over de declaratie verzoeken wij u uw bezwaren eerst voor te leggen aan uw eigen advocaat. In overleg met u proberen we zo snel mogelijk een oplossing te vinden. Deze oplossing bevestigen wij altijd schriftelijk aan u.
Kantoorklachtenfunctionaris: mr. M.E. Muller
Geschillencommissie Advocatuur
Mocht dit overleg in uw ogen niet tot een bevredigend resultaat leiden, dan kunt u een klacht indienen bij de Geschillencommissie Advocatuur, waarbij ons kantoor is aangesloten. Dat kan pas nadat u uw bezwaren eerst aan ons kantoor heeft voorgelegd, of wanneer ons kantoor niet binnen vier weken na het indienen van uw bezwaren schriftelijk op uw klacht heeft gereageerd.
U kunt uw klacht tot uiterlijk twaalf maanden na de datum van de schriftelijke reactie van ons kantoor indienen bij de Geschillencommissie Advocatuur.
De Geschillencommissie Advocatuur:
Tegen de uitspraak van de Geschillencommissie Advocatuur is geen hoger beroep mogelijk.
Ons kantoor zelf kan onbetaalde declaraties ter incasso voorleggen aan de Geschillencommissie Advocatuur.
De geschillencommissie bestaat sinds 1 juni 1999 en ressorteert onder Stichting Geschillencommissies voor consumentenzaken (SGC) en die voor beroep en bedrijf (SGB) te ´s-Gravenhage.
Contactgegevens:
Secretaris Geschillencommissie Advocatuur
Bordewijklaan 46
2591 XR Den Haag
tel. 070 - 310 53 10
Postbus 90600
2509 LP Den Haag
Tuchtrecht:
Tot slot is het mogelijk een tuchtklacht in te dienen bij de Orde van Advocaten. Hiervoor verwijzen wij u graag naar de website van de Orde van Advocaten Amsterdam.